طولانی ترین پل چین کجاست

تقریبا ۲۰ هزارمیلیون دلار نیز بورس ساخت این پل بوده، در حالی که می ضروری حدود دو سال پیش طبق طرح ریزی ها گشادن می شد. این نقشه نیز با مشکلات مازاد یدكی در طول ساخت همراه بود تا جایی که حد اقل ۱۸ کارگر در در حین ساخت، جان خود را از دست دادند. رئیس همه چین به معاشر مناصب هنگ کنگ و ماکائو در مراسم واگشایی و انسداد این پل شرکت کردند و امروز چهار شنبه همزمان روبرو شونده با ۲۴ اکتبر قرار است به صورت بی كران مسافر(خودرو ها از این پل عبور کنند. به گفته مناصب چین که این پل می تواند بیش از ۱.۴۴ هزار هزارمیلیون دلار به میانه روی و اسراف کمک کند. در ادامه در مطلب جاهای دیدنی چین در مورد طولانی ترین پل چین کجاست بیشتر می گوییم.

این پل به گونه ای مدل سازی شده که در مقابل كولاك و نسیم غوغا و زمین لرزه مدام است و برای ساخت آن تقریبا ۴۰۰ هزار تن سبك پولاد مصرف شده است، جالب است بدانید که با این مكانت فولاد ۶۰ برج ایفل آفریده می شود. هم حدود ۳۰ کیلومتر از مسیر این پل از روی دریای جنوب در دلتای رودخانه پرل عبور می کند و جالبتر این که ۷ کیلومتر از آن، تونلی است که در زیر آب ساخته شده و با دو آبخوست حقیقی به این پل ائتلاف داده شده است.

تونل زیر آب توسط یکی از آبخو های حقیقی به پل متصل شده است. در واقع هدف از ساخت این پل این است که این طرح بزرگ، قسمتی از نقشه چین برای تشکیل “منطقه خلیج بزرگ” می باشد و شامل هنگ کنگ، ماکائو و ۹ شهر از جنوب چین است که در حال حاظر نزدیک به ۶۸ هزارهزار نفر در این منطقه گلاویز گرفتار شادخواری گذران می باشند. قبل از ساخت این پل نیاز بود تا حدود ۴ ساعت این مسیر طی شود و حالا با وجود آن حدود نیم ساعت طول می کشد تا این مسیر طی شود.

طولانی ترین پل بر روی دریا در چینیکی دیگر از نکات قابل توجه این است که کسانی که قصد دارند از این پل عبور کنند می ملزم مجوز مخصوصی را در این خصوص دریافت کنند و مجوز مربوطه به صورت لایتناهی صادر می گردد و همه خودروها جهت گرفتن این مجوز می فرض پول جلا کنند. وسایل حمل و نقل عمومی از روی آزگار ترین پل بر روی دریا عبور نخواهند کرد، بلکه اتوبوس‌هایی که به آلت یک شرکت ویژه و عام دائره می گردند، مسئولیت حمل مسافران را از روی این پل را برعهده دارد، بازهم امکان عبور قطار نیز از روی این پل وجود ندارد.

طولانی ترین پل بر روی دریا

تخمین مسئولان این گونه بوده است که حدود ۹۲۰۰ موتور به طور روزانه از روی این پل که نشانی تمام ترین پل بر روی دریا را دارد، عبور کند ولی با علل جدید و عمارت شبکه های مختلف حمل و نقل در منطقه، احیانا مقدار متقاضیان عبور از پل کمتر خواهد بود.

رسانه‌های محلی خبر بسیجیدن تلسكوپ های مخصوصی روی تمام ترین پل بر روی دریا می دهند که با هدف کنترل فضا هوا محیط شرایط رانندگان قرار داده شده است و قادر است استاندارد جرح و علاوه براین خواب فسق رانندگان را محاسبه نماید، به طور مثال اگر در یک زمان مشخص اغلب از سه قدر پاسك بکشند، هشداری را در این خصوص قبض می کنند. افزایش بر این، جهت وفق با حملات تروریستی محتمل تلسكوپ هایی دارای حساسیت زیاد تمام نقاط را زیر نظر دارند و نیروهای پلیس ویژه ضد آدم كشی وحشت پراكنی نیز در طول پل و محیط آن حفظ می دهند.

اما بعضی از رسانه ها در مورد استحکام آن شك دارند و ایضاً واهمه های زاید هم در خصوص تاثیرات این پل جدید بر محیط زیست منطقه وجود دارد. گروه های فعال در حوزه محیط زیست می گویند که این طرح آسیب جدی به حیات موجودات زنده بحری آبزی در ناحیه وارد خواهد کرد مثل دلفین سفید چینی در دچار هراساندن نابودی پستی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *