تور نوروزی چین؛ سفری مدرن به دل تاریخ

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، بازار تورهای نوروز ۹۸ هم داغ و داغ تر می شود. اگر تصمیم به سفر خارجی داشته باشید، گزینه های پیش روی شما بیشمار خواهند بود. همه چیز به آن بستگی دارد که چه نوع شخصیتی دارید و هدفتان از سفر چیست؟ آیا به دنبال ماجراجویی و کشف مناطق جدید هستید یا صرفا می خواهید در ساحل روی شن ها زیر آفتاب دراز بکشید و خستگی یک سال گذشته را از تن به در کنید؟ یا شاید هم عاشق سنت و فرهنگ و هنر کشورهای دیگر هستید و می خواهید با آداب و رسوم ملل مختلف آشنا شوید.

اگر سفر شما در دسته سوم جای می گیرد قطعا یکی از مقاصدی که به آن خواهید اندیشید، کشور بزرگ و پهناور چین است. این کشور بزرگ ترین و پرجمعیت ترین کشور دنیا است و با اقتصاد وحشتناک خود کم کم دارد به اولین قطب اقتصادی جهان تبدیل می شود. شانگهای شهری است پر از آسمان خراش که می توان تبلور تکنولوژی مدرن را در جای جای آن دید. اما نکته ی جالب درباره کشور چین این است که با وجود داشتن بروزترین تکنولوژی های روز دنیا، سنت و فرهنگ غنی و زیبای این کشور هنوز در دل جامعه جریان دارد و حتی قابل مشاهده است. در ادامه یادداشت تور نوروزی چین؛ سفری مدرن به دل تاریخ به بررسی ویژگی های گردشگری چین پرداخته ایم. با سایت e-china همراه باشید.

تور چین نوروز 98
چطور به چین سفر کنیم؟

اگر برای تعطیلات نوروزی قصد سفر به چین دارید، پیشنهاد ما به شما تور چین نوروز ۹۸ است. اگر با تور به چین سفر کنید علاوه بر صرفه جویی در مخارج یک راهنمای تور همراه خواهید داشت که می تواند از رمز و راز بناهای تاریخی گسترده این کشور پهناور برای شما پرده بردارد و از آنجایی که هیچ یک از شما اصولا زبان مردم این کشور را نمی دانید، بهتر است تا یک راهنما همراهتان باشد. فراموش نکنید که چینی ها بدترین لهجه ی انگلیسی را دارند و اگر شما به انگلیسی مسلط هم باشید باز ممکن است به مشکل بخورید.
چه چیزهای در چین پیدا خواهیم کرد؟

کشور چین بزرگترین و پهناورترین کشور دنیا است. در چین همه جور آب و هوایی پیدا می شود. از صحراهای شینج یانگ بگیر تا علفزارهای مغولستان و جنگل های گرمسیری و بارانی. در بخشی از این کشور دما بسیار بالاست در حالی که برخی مناطق این کشور کوهستانی و سردسیر هستند. برای انتخاب زمان مناسب برای تور چین باید ببینید چه نوع آب و هوایی با ذائقه ی شما سازگار است. علاوه بر آب و هوا تنوع ساختار شهری در چین بسیار متنوع است. اگر عاشق مناطق سنتی هستید شهرهای زیاد برای بازدید کردن وجود دارند. اگر هم می خواهید نگاهی به شهرهای مدرن غرق در تکنولوژی بیاندازید، تور نوروزی شانگهای را به شما پیشنهاد می کنیم؛ شهری که آسمان خراش هایش بالای ابرها تمام می شوند.

تور نوروزی شانگهای

اگر به فرهنگ و هنر شرق آسیا علاقه دارید و به دنبال گشت و گذار در طبیعت آرام هم هستید، چین کشوری دوست داشتنی برای شما خواهد بود. دیوار چین، شهر پکن، تراکوآ، هانگزو، چنگو و بسیاری دیگر از مقاصد جذاب گردشگری در چین، می توانند تعطیلات نوروزی جذاب و منحصربفردی برای شما بسازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *