پدیده ی باراش موجودات دریایی در چین

تمام شهر هشت پا و دیگر آفریدگان دریازی و بری می بارد! آبزیان در تمام شهر از فلك به زیر می ریزند و آن هم به دلیل متلاطم موج خیز است که باعث شد آب دریا و تمام مخلوقات داخل آن با قدرت شدیدی رو به شهر روانه شوند. این عکس هایی که در متن نظر می کنید همه در شهر کینگدائو (Qingdao) در استانی در شرق چین به نام شاندونگ (Shandong) رنجیده شده است. در ادامه در مورد جاهای دیدنی چین در مورد پدیده ی باراش موجودات دریایی در چین بیشتر می گوییم

در طی این اتحاد عجیب و غریب، مخلوقات دریایی مالوف هشت پا، ستاره بحری آبزی و نرم‌تنان دیگری در گردون فضا شهر مشاهده می شدند و به پی می ریختند. پرموج که در چین ائتلاف افتاد یک رکورد جدید را در جهان به خاطر سرعت‌اش به ثبت رساند.

در پی این اتفاق، عکس هایی باورنکردنی در این شهر از چین توسط مردم نژند شد که در آن هشت پا و دیگر مخلوقات دریایی دیده می شدند و آسمان با یک كولاك و نسیم غوغا مخوف و خشن متغیر شده بود. عکس ها در شهر ساحلی کینگدائو توسط مردم عادی غمگین شده است، آن هایی که تا به حال چنین مظهر ای را ندیده بودند.

اگر چه پرتره ها ممکن است بعید به نظر برسند، اما این ماهی ها توسط كولاك و نسیم غوغا عظیمی به عرش مکیده شده اند و سپس توسط بادهای سهمناك به سمت شهر آمده و در آنجا فرود آمده اند. ستوران و آدمیان مکیده شده با آب می توانند پس از آزاد شدن توسط باد، صدها متر یا حتی کیلومتر دور انداخته شوند.
باران ماهی در چین شهر کینگدائو

علاوه بر بارش ماهی در چین بارش مشابهی در سال ۲۰۱۷ در مکزیک رخ داد. طی این رخداد در شهر تامپیکو، بارش عجیبی همبستگی و اختلاف اتفاد که در آن ماهی های اضافی به شهر پرچین می شدند. هم در سال ۲۰۰۸، در شهر کرالا در هند یک نیز حادثه ای به نشانی مطر ماهی رخ داد که مردم را تا حدودی وحشت زده کرد.

اداره هواشناسی چینی ثبوت ثابت کرده است که چندی از موجودات آبی که توسط یک طوفان به سمت زمین روانه شده و مثل باران فرود آمده اند وجود داشته اند. پس از اینکه تصویرها به طور گشاد در اینترنت به اشتراک گذاشته شد، بارش ماهی در چین دگرگونی به یک مطلب پرطرفدار در رسانه های همگانی معاشرتی و انفرادی شد و عکس های تنوع از آن انتشار گشت. طبق گفته سرویس هواشناسی شهر، نیروی بادوبوران به قدری زیاد بوده است که یک رکورد جدید را در ماه ژوئن به جای گذاشته است.

این بادهای جهنمی که با تگرگ همراه بود، موجب اخلال گنده عریض در كاملاً شهر شد که مردم را چند ساعتی مستأصل کرد. مسلماً با اینکه عکس های مازاد یدكی از این نمود بود حادثه نشر اشاعه شد، اما برخی از آن ها واقعی نبوده اند و این مظهر را بیش از حد غلو آمیز جلوه داده اند. طبق گفته هواشناسی، این نمود بود حادثه به حدی هم نادر نیست. سروصدا سیل ها گاهی باعث آمدن آفریدگان آبی به زمین می شوند؛ اما چیزی که این سیلاب بلا را ناآشنا دگرگون کرده این است که مطر ماهی در چین تا چند صد متر به داخل شهر آمده است.

در سال ۲۰۱۰، صدها ماهی لوتی بر سر ساكنان شهر Lajamanu در استرالیا فرود آمدند که آن هم به خاطر مواج و آرام بود که این ماهی ها را به درون کشیده و در شهر پرچین کرد. هواشناسان این واقعه را هم به خاطر وجود كولاك و نسیم غوغا های مکنده تفسیر كردن تعبیر کرده اند.

باران ماهی در Lajamanu

این مظهر عجیب از سال ها سال قبل نیز پراكندگی خاكسار و حتی موجوداتی نظیر غوك ها را مستحیل مسخ به باران کرده است.قرن ۱: پلینی بزرگ، فرهیخته رومی از بارش های غوك و ماهی نوشته است.

سال ۱۷۹۴: سربازهای فرانسوی که در لالین (Lalain) در نزدیکی لیل قرار داشتند، اطلاعیه کردند که از عرش همراه با باران، وزغ هایی فرود می آیند.
سال ۱۸۷۶: خانمی در کنتاکی (Kentucky) اعلان کرد که ورقه های پوستی از طارم می بارند. تست هایی که روی این گوشت ها صورت گرفت، در پایان مشخص کرد که آن ها گوشت گوزن و آهو هستند.
سال ۱۹۷۴: مطر عنکبوت در شهر گولبرن استرالیا صورت گرفت.
سال ۱۹۷۶: در سان لوئیس اوپیسبو کالیفرنیا، توکای سیاه و کبوتر به مدت دو روز از هوا و زمین می باریدند.
سال ۲۰۰۸: یک مطر پررازورمز از ماهی در روستای کرالا، هند پیوستگی افتاد.

شهر کینگدائو

کینگدائو از نظر بسیاری از چینی ها زیباترین و تمیزترین شهر کشور است. این شهر جمعیتی حدودا ۳٫۵ هزارهزار نفر دارد و بزرگترین شهر استان شاندونگ (Shandong) قلمداد می شود. نام کینگدائو به معنی آبخست سبز آبی است و در سال ۲۰۱۲ به نشانی زنده ترین شهر چین مشخص و ناپیدا شد. این شهر به تاریخچه قرن ۲۰ چین بر می گردد و در میان جای ها نواحی نیمه استوایی خیس و آب و هوای قاره ای نامربوط و موثق واقع شده که از بادهای موسمی آسیای شرقی مایه می گیرد.

دیدنی های زاید در این شهر وجود دارند. اسکله نامی و بی نام ژان کیائو (Zhan Qiao) یک نماد شهیر شهر است که توسط آلمانی ها اتساع یافت. کلیساهای شهر نیز بیش جالب هستند و افزون بر آن، بناهای متقی نوع به نوع از سال ۱۹۴۵ جسم است. با اینکه شهر کینگدائو با این توفان در چین اكثر شناخته شد، اما قبل از آن هم به دلیل وجود جذبه های الوان قدیمی و اصلی شهیر بود. پارک لوکسون، باغ های بایهوایوان، پارک کینگدائوشان و … از جمله دیدنی های نهادین این شهر هستند. حتماً شما می توانید به موزه های نوع به نوع مالوف موزه شهرداری، موزه هنر و ایضاً موزه تکنولوژی و علم در این شهر بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *