آشنایی با بهترین روستاهای چین

همانند کشورمان ایران در نکات سفر به روستاهای چین رغبت سرویس های سالم تمیز و راحت نداشته باشید. باید کمی با دستگاه این مكان کنار بیایید. با اینکه در این جای ها نواحی فضای باز زیاد است اما سرویس های صحی بیش کوچک و گاهی با دیوارهای چوبی آفریده شده اند و تنها چاله ای عمیق را در بر متاثر اند. همینطور وجود مگس ها و زنبورهای قرمز ممکن است باعث آزارتان شود اما این موضوعی است که تمام مردم این منطقه با آن سروکار دارند. پس شما هم به نشانی گردشگر این بلوكها باید بتوانید مثل مردم محلی خوش زیستن کنید. در ادامه در مطلب جاهای دیدنی چین در مورد آشنایی با بهترین روستاهای چین صحبت می کنیم.

سفر به روستاهای چین

سر و صدا در روستاها با طلوع خور شروع می شود. خروس ها می خوانند و کشاورزان به سمت جالیز عازم می شوند. هم عنان بودن با مردم واحه و به خلف کیفیت بی نام این محل ها گشتن، می تواند خاطره ای بی نظیر را در خوش زیستن شما بسازد. آب و هوای دم صبح شما را بیمار خواهد کرد. می توانید به مردم دهكده در خواربار دادن به حیوانات کمک کنید. اگر در خانه ای محلی خوش زیستن می کنید، شما نیز زود آشنا شوید. اگر اغلب بخوابید ممکن است صاحبخانه فکر کند شما مریض شده اید و شما را به بیمارستان بفرستد!

زبان چینی

هر چند با خود راهنمای کتاب زبان چینی و ماندریان داشته باشید، پی ای ندارد. اکثر مردم محلی و پیر این اكناف با زبانی قدیمی در چین صحبت می کنند که شما هر چه سعی کنید یاد نخواهید گرفت. تنها روستاییانی که اسباط خود را به آموزشگاه می فرستند می توانند کودکان خود را کترجم زبان چینی شما کنند. در كثرت از ایالت های چین مثل هماهنگ یوآن و ژینژیانگ به زبان های نوین فراموش شده در سیرالملوك سابقه زمان صحبت می کنند که حتی خود مردم چین نیز آن را نمی فهمند. تنها راه مراوده زبان ایما و سکوت است.

به نشانی گردشگر و توریست که به مناطق حارث چین سفر کرده است، باید بدانید که در این موضع و آنجا خبری از سوپرمارکت و بوتیك نیست. فراوانی از روستاها تازه دارای برق یا آب لوله کشی شده اند. همه مواد غذایی، توسط اهالی عمارت تهیه می شود. شما در حمام ها هیچ گونه دوش آبی نخواهید دید. هم ممکن است کودکانی را ببینید که لباس چندانی به تن ندارند. صبور باشید. تمام شعایر غربی و روزمره شهری خود را به دور بیاندازید. از مهم ترین نکات سفر به روستاهای چین همپالكی شدن با سنت تعیش روستایی چینی است. به چای قهوه چای سبز هر روز بنوشید. از برنج ها و ماهی های پرورشی مزرعه ها بخورید و لذت ببرید.

برخلاف مردم شهری که غذای کم و حساب شده می خورند، مردم محیط شهرهای بزرگ چین مالوف هنگ کنگ، پکن و شانگهای در روستاها زیاد غذا می خورند. در روستاهای چین زمانی که خود را برای میز شام منتظم می کنید، با میزی پر از اقمشه غذاها جهر خواهید شد. اگر بر سر سفره بگویید که سیر شده اید یا کم غذا می خورید این پیام را به مدعی خود داده اید که از او متشکر نیستید. این زمینه مردم فلاح را مرتب می کند. بنابراین جانانه از تمام اطعمه بخورید. ترکیدن از شكمبارگی زیاد در ایدون مجاز است! جلاب چای به عدو برنج، تخم مرغ، كالا اقسام ریحان و گوشت ها برایتان مهیاست.

مکان ایستادن در رسم و رسوم چینی ها اضافه شكوه دارد. در زمانی که در پشت میز میانه روز یا شام می نشینید. این مضمون بزرگی كثرت دارد. اینکه چه کسی و در کجای میز بنشیند توسط محل قیام و جلوس بزرگترین فرد بازماندگان انتخاب می شود. بهتر است که متوقع ارشاد و اهدا داعی به سمت محل ایستادن بمانید.خود را برای خور داغ و پیاده روی كامل منتظم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *