محبوبترین جاهای دیدنی چین از نظر گردشگران

چین، کشوری که امروزه نامش را به میزان زیادی و به علت رشد اقتصادی و فروش انواع کالای چینی می شنویم، تنها به واسطه رشد اقتصادی سریع و یا قبضه کردن بازار برای انواع کالاهای چینی معروف نیست، بلکه تاریخ و تمدن بسیار طولانی دارد و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در دنیا محسوب می شود که انواع مناظر طبیعی، تاریخی، سنتی و مدرن را با هم دارد. بسیاری از افراد امروزه برای واردات کالاهای خود به این کشور سفر می کنند و در عین حال تلاش می کنند این کشور زیبا را بازدید کنند. اگر شما نیز به هر دلیلی تلاش می کنید جاهای دیدنی چین ، مراکز خرید چین و  غذاهای چین  را بشناسید، می توانید با ما در این مقاله و مقالات پیشین به این کشور سفر کنید.

 

پکن (Beijing):

جاهای-دیدنی-چین-توریست-اپ (۳)

پکن، این شهر زیبا و جذاب، پایتخت‎جمهوری خلق چین، و پرجمعیت‌ترین کشور دنیا‎ است که ‎بیش از ۳/۱ میلیارد سکنه دارد. این شهر آثار تاریخی زیادی دارد و همه ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. از همین رو، پکن کشور میزبان مسابقات المپیک ۲۰۰۸ بود و هم اکنون تلاش می کند خود را برای برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۲۲ اماده کند.

محبوبترین جاهای دیدنی چین از نظر گردشگران


دیوار چین (Great Wall of China):

جاهای-دیدنی-چین-توریست-اپ (۵)

یکی از مشهورترین مکان های دیدنی پکن، دیوار چین است که بسیاری از ما همیشه نام آن را زیاد شنیده ایم. این دیوار به طول۶۷۰۰ کیلومتر، از میان صحراها، چمنزارها، ‏کوه ها و فلات ها، از غرب تا شرق کشور چین عبور کرده است. در گذشته این دیوار به عنوان دیواری دفاعی ساخته شده بود تا به عنوان اثری نفوذ ناپذیر، برای جلوگیری از یورش قبیله های وحشی به شهرها مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر آن، با پیمودن مسیر این دیوار، مناظر سرسبز و متنوع زیادی را نیز تجربه خواهید کرد که شما را غرق لذت خواهد کرد.

محبوبترین جاهای دیدنی چین از نظر گردشگران


میدان تیان آن من (Tiananmen):

جاهای-دیدنی-چین-توریست-اپ (۶)

میدان تیان آن من، یکی از بزرگترین میدان های دنیا است. این میدان با گل و پرچم کشور چین تزئین می شود و نمایی بسیار زیبا و دل نشین به این میدان می دهد. در اطراف این میدان موزه و بناهای تاریخی دیگر مانند موزه ملی چین، تالار بزرگ خلق چین و سالن یادبود مائو تسه تونگ قرار گرفته است که می توانید از همه آنها دیدن کنید.

محبوبترین جاهای دیدنی چین از نظر گردشگران


شهر ممنوعه (Forbidden City):

جاهای-دیدنی-چین-توریست-اپ (۱۲)

یکی از مهمترین مناطق دیدنی کشور چین که دیدن آن به همه توصیه می شود، شهری به نام شهر ممنوعه است. علت نامگذاری این شهر به ممنوعه، به علت عدم اجازه ورود افرادی غیر از خاندان امپراطور بوده است. در اطراف شهر ممنوعه، مجسمه و حکاکی از اژدها بر روی دیوار به چشم می خورد که نماد کشور چین است و در فرهنگ مردم چین اهمیت و احترام خاصی برای اژدها وجود دارد. علاوه بر این، در این منطقه محوطه ای دلباز و موزه ارتش تراکوتا نیز وجود دارد که می تواند ساعاتی از روز شما را به خود اختصاص دهد.

محبوبترین جاهای دیدنی چین از نظر گردشگران


کهکشان سوهو (Gallery of Galaxy Soho):

جاهای-دیدنی-چین-توریست-اپ (۸)

یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی چین که سنت و فرهنگ چینی را به طور کامل حفظ کرده است. این کهکشان از ساختمانی عجیب با معماری منحصربه فرد ساخته شده و دارای محوطه ای زیبا است که برای گشت و گذار مکانی مناسب است. علاوه بر این مکان زیبا شما می توانید در این ناحیه از پارک المپیک، آکواریوم هیانگ گان و مرکز ملی هنرهای نمایشی پکن دیدن کنید.

جاهای دیدنی چین | زیباترین جاهای دیدنی چین | مکان های دیدنی چین پکن | جاهای دیدنی پکن

مجسمه غول پیکر بودا (Leshan Giant Buddha):

جاهای-دیدنی-چین-توریست-اپ (۹)

اگر به سی چوان چین سفر کنید، با مجسمه غول پیکری مواجه خواهید شد که در حقیقت مجسمه غول پیکر بودا است. این مجسمه غول پیکر در وسط رودخانه ای ساخته شده است که حتی از نمای دور نیز به وضوح قابل دیدن است. این مجسمه در دل کوه ساخته شده و از لحاظ عظمت و بزرگی با مجسمه بودای بامیان در افغانستان رقابت می کند.


دیزنی لند شانگهای (Shanghai Disney Resort):

جاهای-دیدنی-چین-توریست-اپ (۱۰)

دیزنی لند در سال ۲۰۱۶، ششمین پارک خود را در شانگهای ساخت. این مکان بعد از مدتی به یکی از پرطرفدارترین مکان های گردشگردی چین تبدیل شد و امروزه افراد بسیار زیادی تمایل به گشت و گذار در این سرزمین زیبا و پر از خلاقیت دیزنی دارند.


دی باند (The Bund):

جاهای-دیدنی-چین-توریست-اپ (۱۱)

اسکله پر رفت و آمد شانگهای که به رودخانه جینلینگ مشرف است. با قدم زدن در کنار اسکله دی باند، می توانید از جاذبه های آن نظیر ساختمان ها، ۵۲ پل، و برج تلویزیونی معروف شانگهای نیز دیدن کنید. در نزدیکی این اسکله برج مخابرات شانگهای واقع شده که در بین مناطق دیدنی شانگهای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


دریاچه وست (West lake):

جاهای-دیدنی-چین-توریست-اپ (۱۳)

این دریاچه از زیبایی خیره کننده ای تشکیل شده که در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. این دریاچه در قدیمی ترین بافت شهر هانگزو قرار دارد و اطراف آن با معابر و تپه های خارق العاده پوشیده شده است. علاوه بر این مکان، دیدن موزه ملی ابریشم هانگزو، کوه موگان، وچشمه ببر را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.


برج کانتون (Canton Tower):

جاهای-دیدنی-چین-توریست-اپ (۱۴)

یکی از جاذبه های گردشگری شهر گوآنجو، برجی به نام کانتون است، برجی که علاقمندان زیادی دارد. این برج علاوه بر اینکه یک برج است از تفریحات منحصر به فردی تشکیل شده است. این سازه فلزی به قدری عظیم و بزرگ است که طراحان آن برای ساخت این بنا، جوایز زیادی دریافت کرده اند. لازم به ذکر است که بر روی این برج، چرخ و فلکی قرار گرفته است که به کمک آن می توانید شهر گوانجو را ببینید. همچنین در این مکان می توانید بازی “جاینت دراپ” انجام دهید که به کمک آن قادر خواهید بود مسیر برج را طی کرده و در عین حال هیجان زیادی تجربه کنید. سینما سه بعدی، کافه ها و رستوران ها نیز از دیگر جاذبه های توریستی این برج هستند که می توانید تفریحات شاد و هیجان انگیز خود را به کمک آنها کامل کنید.


 

مسلما نوشتن انواع جاهای دیدنی کشور چین، به عنوان دومین کشور پهناور دنیا، در یک مقاله نمی گنجد. اما در این مقاله تلاش شد تا معروف ترین و مهم ترین مکان های دیدنی کشور اژدهاها ، چین، مورد بررسی قرار بگیرد

 

اما اگر به قصد سفر و یا تجارت به این کشور سفر کردید، به خاطر داشته باشید که زبان چینی یکی از سخت ترین زبان های دنیا است و از تعداد زیادی حروف تشکیل شده است. اما شما می توانید با در دست داشتن یک موبایل هوشمند و نصب نرم افزار توریست اپ، به راحتی با مردم چینی زبانی که کمتر انگلیسی می دانند، ارتباط برقرار کنید.

 

همچنین می توانید در ادامه این مقاله از تجربیات خود به کشور چین سخن بگویید و اطلاعات خود را در اختیار دیگر خوانندگان توریست اپ بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *