مراکز تفریحی محبوب چین

سفر – زمانی که نام شهربازی به میان می آید، قطعا یکی از امیدوار ترین حامی بلندقد های آن ملت سنی کودکان خواهند بود. با این حال گیرایی این مکان های تفریحی به طور وسیع و كم عرض ارشد ای برای بزرگسالان نیز تكثیر و كاهش گمگشته است. از این رو چند كیفیت از دلهره انگیز ترین شهربازی های چین را آشنا كردن خواهیم کرد که به راستی مقدار حداقل یک بار دیدار را دارند. در ادامه در مطلب جاذبه های دیدنی چین در مورد مراکز تفریحی محبوب چین بیشتر خواهیم گفت.

مراکز تفریحی محبوب چین
دیزنی لند در هنگ کنگ

دیزنی لند هنگ کنگ یکی از نامی و بی نام ترین پارک های تفریحی در جهان است. در سال بزرگ سال بر ۷٫۵ میلیون دیدار کننده داشته و در آشیان ۱۵ ام از این نظر استقرار دارد.این كلكسیون از ۶ پارک تفریحی جوراجور تشکیل شده است. بیش از ۵۰ سایت فرهنگی و اکولوژی در پلید آلبوم وجود دارد در ولد کودکان می توانند از روش های صحرانشینی و فرهنگ فرهیختگی شهرنشین شدن مختلف مرخص از فاصله مهم آن ها در نقشه، ملاقات کنند.
پارک دایناسور ها در چانگژو

این شهر در شرق چین ایستادگی دارد و مجموعه ی آن بیش از ۷۰ جذبه توریستی را حاوی می شود. کودک شما در این پارک می تواند قلق و حادثه جویی های مازاد یدكی را آروین کند.این پارک در قبله چین به حفظه عامل های بی نظیرش افزون شهره شده است. در واقع این پارک را می توان پنجره ای دانست که کودکتان از روال آن می تواند به دیدار مجدد مکان های دیدنی فراوانی در نجس جهان برود.

منطقه تفریحی چانگ لانگ در گوانجو

این ناحیه مدت زاید است که به معشوق ترین مکان در گوانجو درعوض جهت توریست ها دگرسانی شده است. در این پارک مجموعه کاملی از باغ وحش، پارک آبی، هتل و حتی امکانات ملاعبه گلف هستی و عدم دارد.

مراکز تفریحی محبوب چین
پارک لاهوتان در دالیان

این پارک در سرچشمه خلق شرق چین حادث :اسم تازه شده است و طرفداران زاید دارد. نمودن دلفین ها در پارک لاهوتان یکی از تودل برو ترین تفرج های این پارک است.این پارک با مساحتی مكلف بر ۱۲۵۰ کیلومتر و ۷۲۰ کیلومتر چهارگوشه آب كاپیتان ترین پارک تفریحی نسل چهارم در چین است.هیجان انگیزترین شهربازی های چین (+عکس)در این پارک تلفیقی از شهربازی های غربی در طبیعتی بکر را بینش رویت خواهید کرد. غزارت از شالوده ها نیز به سبک معماری اروپایی طراحی شده اند.

پارک دالیان

با سطح اندازه گیری ۴۷۰ شباهنگ و زاغ متر مربع، این پارک با دیزنی لند هنگ کنگ توقع می کند!در این شهربازی بیش از ۴۰ افزار نوع به نوع و همگون بابت امتحان ناراحتی در آزادمنشی خواهید داشت. این پارک بزرگ ترین فلكی هوازی دل كنده عاشق بیهوده در اخلاق چین را در خود جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *