فرودگاه های معروف چین

فرودگاه بین المللی پکن (Beijing Capital International Airport) با کد یاتا PEK و کد ایکائو ZBAA در ۲۰ کیلومتری خاصه شرقی شهر پکن، دارالسلطنه جمهوری خلق چین اسكان دارد. این جماعت قطب عمده هواپیمایی ایرچاینا قلمداد می شود و پررفت و آمدترین جمعیت بین المللی چین به شمار می رود. این حزب به روی ۲۴ ساعته حاد است و دارای سه ترمینال مسافربری است. در ادامه در مطلب جاهای دیدنی چین در مورد فرودگاه های معروف چین بیشتر صحبت خواهیم کرد.

فرودگاه های معروف چین

ترمینال اندازه ۱: پروازهای خارجی هاینان ایرلاینز (Hainan Airlines) در این ترمینال انجام می شود. ترمینال عدد ۲: پروازهای خارجی و ازجان گذشته از پروازهای بین المللی در این ترمینال به كاربستن می شود. چاینا ایسترن ایرلاینز، پروازهای اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه هاینان ایرلاین، هنگ کنگ ایرلاینز، کوریئن ایر در این ترمینال پروازهای خود را اعمال می دهند.

ترمینال عده ۳: دیگر ایرلاین های اندرونی و بین المللی از این ترمینال مصرف می کنند. ایرلاین های ثمین مثل لوفت هانزا نیز در این ترمینال مجموعه اختصاصاختصاصی دارند. ترمینال شمار ۳ بسیار ارشد است و به دوری گزینی كاپیتان تر از هرپنج ترمینال مطار نوار هیترو لندن است. این ترمینال بعد از ترمینال حزب دبی بزرگ ترین شالوده ترمینال مطار نوار در عالم است.

اتوبان خصوصی فرودگاه مرکز شهر پکن را به دسته بین المللی پکن متوالی می کند. ابزار حمل و نقل هیات خطسیر پکن عبارتند از: مترو: ترن نرم نرمك السیر پکن به صلحجویی و در کمترین زمان ممکن می توانند شما را از گذرگاه به پکن برسانند. این ترن از ترمینال تعداد ۲ و ۳ مستقیما به مرکز شهر پکن حرکت می کند. قطار درون شهری پکن طریق جوخه تا مرکز شهر را در ۲۰ دقیقه طی می کنند.

اتوبوس: مسافر(خودرو های بادیه نشین در بیرون فضا ترمینال های ۲ و ۳ موقف دارند و شما را به ناحیه شونیای (Shunyi District) می برند.كاپیتان شاتل فرودگاه: سرویس حمل و نقل شاتل گروه نیز از بیرون سالون پروازهای ورودیه هر سه ترمینال به اقصا مختلف در شهر حرکت می کند. این راكب ها به ویژه در مستوی هتل های كاپیتان پکن جایدهی می کنند. محبوب ترین گذرگاه از باب گردشگران شاهراه زیدان (Xidan) در مرکز شهر پکن است که فاصله متجاوز نزدیکی با شهر منع شده دارد. این اتوبوس ها شاهراه باند تا مرکز شهر را در ۴۵ لمحه طی می کنند.

تاکسی: تاکسی های هیات خطسیر از کیلومترشمار استفاده می کنند و در رحبه دسته ایستگاه مختص كردن دارند. اگر سامان و بقچه زاید همراهتان است تاکسی بهترین و معتدل ترین گزینه از باب چسبیدگی به شهر است. با این تاکسی ها در عرض ۴۵ الی ۶۰ لمحه (بسته به استاندارد ترافیک) به مرکز پکن می رسید. درعوض جهت اطمینان ذهن بهتر است نشانی حالت نظر را به شهروند چین ظروف آبگینه ای نیز معشوق داشته باشید یا آن را به طور نكته بین روی مثل به شوفر آرم دهید.

دسترسی به اینترنت: اینترنت وای فای مفتی و غیررایگان در همه جوخه پکن هستی و عدم دارد. راجع به حساب استفاده از این اینترنت می بایست به شبکه AIRPORT-FREE-WiFi لاینقطع شوید. درعوض جهت اخذ نام کاربری و رمز گذار اجباری است سیم کارت شهروند چین ظروف آبگینه ای داشته باشید، در غیر اینصورت می توانید به بخش مفروضات و مجهولات جوخه بازگشت کنید و با اسکن اطلاعات جوازعبور رمز گذر ردشدن اینترنت گرفتن کنید.

اگر با استعمال از موبایل نمی توانید از اینترنت مصرف کنید اسباب های کامپیوتر با دسترسی به اینترنت در مرکز تجاری ترمینال مقیاس ۳ هستی و عدم دارند و به طور بلاعوض :صفت بی مزد در قدرت مسافران ثبوت دارند.

فرودگاه های معروف چین

فعالیت ها مالی و دگرگونی ارز: باجنگ های بانک در ترمینال مقیاس ۳ نیستی دارند و کلیه خدمات مالی را درعوض جهت مسافران ادا می دهند. ایضاً دفاتر صرافی نیز در هر ترمینال نیستی دارد و کار مستحیل مسخ نرخ ارز و چنج کردن پول را ارتكاب می دهد. مایه های خودپرداز ATM نیز در در ترمینال ها حیات دارد.
فرودگاه بیجینگ پکن

خورد و خوراک: در اندر ساحت جوخه اختیار های مختلف و زیادی از باب غذا و مشروب دارید. درخصوص شربت یک فنجان چای می توانید به رستوران های شهروند چین ظروف آبگینه ای بروید، در مغازه های فست فود غذا بخورید یا در كافه های چینی اجناس غذاهای سنتی چین و پکن را امتحان کنید. مطعم های تخصیص غذاهای بین المللی و کافی شاپ های متعددی نیز در حزب پکن بود دارند.

خرید: در هر ترمینال دكه های متعددی درعوض جهت شراء نیستی دارد. در این سوپر ها می توانید انواع جواهرآلات و تزئینالت، سوغاتی و صنایع دستی چینی، اسباب گنجفه ورزش فریب و اقمشه چای را معامله و شرا کنید. سوپر های بلا نمار گمرك سخن یا دیوتی فری (duty-free) نیز در سالون پروازهای بین المللی ترمینال عدد ۲ و ۳ وجود دارند و انواع محصولات را بی احتساب مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه نمار گمرك سخن به مسافران نشان دادن می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *