بهترین خیابان های پکن برای خرید

در یکی از محله های شهر پکن مرکز خریدی به نام جیامائو وجود دارد که به دلیل حله مکانی و همینطور اجناسی که در آن وجود دارد از شهرت ویژه ای منتفع است. نمای ظاهری این بنیاد قرار به شکل مخصوصمخصوص :صفت خاص به فردی خلق شده و به صورت بیضی می باشد. در این محل تفریحات، سرگرمی‌ها، سوپرمارکت‌ها، زمین‌های بازی برای کودکان و رستوران‌های چینی و غربی در نظر رنجیده شده است تا شما طی خرید در این محل بتوانید یک تجربه خرید و خوراکی کامل بدست بیاورید. این مرکز در کنار باغ‌ وحش پکن قرار نژند است، بدین لحاظ می توانید پس از اینکه خریدهایتان تمام شد به دیدار مجدد از حیواناتی که درون این باغ وحش هستند بروید. وفور و كمی از برندهای شهیر پوشاک و دیگر عقار در این مرکز گرد هم آمده‌ اند. در ادامه در مطلب جاهای دیدنی پکن در مورد بهترین خیابان های پکن برای خرید بیشتر می گوییم.

خیابان نانلوگو

یکی از خیابان های معشوق در شهر پکن گذرگاه ناتلوگو و همینطور برج طبل نوین است. در این حدودحدود بنیان های زیادی با سبک چینی وجود دارد. در این معبر می توانید اقمشه تنقلات و شهد های سنتی را که در دكان های پیرامون فروخته می شود نیز را بخرید. همچنین برای کسانی که علاقمند به بدلیجات هستند می توانند با کوهی از بدلیجات پینی در خیابان ناتلوگو برابر باشند. این شارع در حدود ۸۰۰ متر طول و مغازه‌های جذاب و بانمک اضافی دارد. گشت و گذار در این قریب سامان و چانه‌زدن با فروشنده‌ها آزمایش جالبی خواهد بود. معبر نانلوگو در کنار بلوار هوهایی (Houhai) قرار گرفته‌ است که محل فوق‌العاده دیگری برای مردمی است که از گشت شبانگاهی در کافه‌ها لذت می‌برند.
کیانمن

خوب می رسیم به یکی از معبر های معروف در شهر پکن که هم دسترسی به آن راحت است و هم این که می توانید هر آنچه که می خواهید را در این خیابان تهیه کنید، در کنار این شارع دو مسیر دیگر به نام‌های ژیانیوکو (Xianyukou) و داژالان (Dazhalan) قرار دارند که دو معبر طرح برای خرید خوراکی و تنقلات در پکن هستند. جگر تفت داده‌شده، شكمبه گوسفند، میوه‌هایی با روکش شکری و دیگر خوردنی‌های محلی را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. اما در خیابان کیانمن می توانید بنیان هایی با سبک کهن را ببیند و در کنار آن ها بایستید و عکس بگیرید. این مکان میزان اندکی كمیسیون زنجیره‌ای وجود دارد ولی مغازه‌های کوچک تكثر دیده می‌شود. از مهم‌ترین اقمشه این بلوار می‌توان به لباس، کفش، غذاهای سنتی پکنی و فروشگاه‌هایی به برندهای كهن تلمیح کرد. كافه اردک کبابی کوانجود در این خیابان واقع‌شده است که معمولاً هر روز شلوغ است.

دهکده سانلیتون

در کجا از پکن می‌توانیم یک شب به یادماندنی مدرن داشته باشیم؟ بدون هیچ شکی دهکده سانلیتون گزینه اول شما خواهد بود. بچه‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی در این مکان جمع می‌شوند و دور همی‌ها و جشن‌های مختلفی برگزار می‌کنند. ساختمان‌های این محل با مرتبط بودن اندازه زیادی از برندهای پوشاک جوانان از بقیه مکان‌های پکن به‌روزتر و بر اساس مد هستند. دهکده سانلیتون در شب‌ها تطور به محلی شاد و سرگرم‌کننده می‌شود. بعد از خرید از فروشگاه‌ها می‌توانید از نوشیدنی‌های متنوع لذت ببرید و شب در خریدوفروش کافه‌های سانلیتون درجه یک است. نگران بازگشت بی گاه نباشید زیرا در تمام ساعات شب تاکسی‌ها در قدرت هستند.
وانگفوجینگ

قدیمی ترین و گمنام ترین بلوار شهر پکن وانگفوجینگ است، در این خیابان پایه اضافی حلقه های تجاری و دكه های بزرگ در شهر پکن وجود دارد که می توانید در آن ها اقدام به خرید کنید. در این بلوار خریدهایی نظیر کتاب، تنقلات، نگارستان عکاسی و … را نیز ایفا به جریان انداختن دهید. این خیابان نه تنها برای مردم محلی شهر پکن برای کسانی که برای ازلی بار هم به این شهر سفر می کنند نیز متجاوز دوست و جذاب است. در خیابان وانگفوجینگ رستوران‌ها و مغازه‌های خوراکی وجود دارند که می توانید به آرامش توان از دست رفته یتان را بدست بیاورید. در تیمچه ی این گذرگاه می توانید بهترین لوكس فروشی های خوراکی فروشی را پیدا کنید که اجناس غذاهای و شب چره سرد شیرین و را می فروشند. ایضاً می‌توانید در مجتمع‌های تجاری، کافه‌هایی مثل استارباکس را پیدا کنید.

آنتیك پانجیایوآن

برای خرید اجناس سوغاتی و قیمتی های زیباد و هنری می توانید به بازارچه عتیقه پانجیایوآن بروید.این محل یک راسته بزرگ است که هرگونه آنتیك چینی مثل سرویس قوری و فنجان چینی، خوشنویسی و چهره سازی هنرمندان معروف کهن، افزار خطاطی و مجسمه‌های بودا در آن پیدا می‌شود. چانه‌زدن در راسته زشت پانجیایوآن مجاز است و حتی توصیه هم می‌شود. اگر می خواهید کلسیونتان را کامل کنید به رسته آنتیك پانجیایوآن بروید.

این خیابان که زمانی به عنوان یک معبر دلبر برای پیاده‌روی شناخته می‌شد اکنون به شکل یک مرکز تجاری عظیم آبادی پیدا کرده است. غرفه‌های نوع به نوع و همگون در این مرکز انواع متفاوتی مثل پوشاک، کیف، خوراکی و بدلیجات و وسایل تزئینی را می‌فروشند. تقریباً همه غرفه‌دارها می‌توانند انگلیسی صحبت کنند به این مناسبت پس مشتریان به استراحت می‌توانند با آن‌ها چانه بزنند و خرید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *