طولانی ترین پل شیشه ای دنیا

مهندسین شهروند چین ظروف آبگینه ای به شرف امید اندوه ای نوگرا را پیاده کرده اند که در جای خود علاوه تماشایی :اسم پرشور است. اگر از خراج نمی ترسید قطعا پل آبگینه ای چین یکی از جاذبه های جالب و دیدنی درخصوص شما خواهد بود. در ادامه در مطلب جاهای دیدنی چین در مورد طولانی ترین پل شیشه ای دنیا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

طولانی ترین پل شیشه ای دنیا

یکی از جلب های باب کشور چین که ایستادگی است میانجیگری شرکت معماری به نام هیم دوتان مخلوق شود پل شیشه ای شفافی است که واقع مطلب كامل و ناقص دو قله سنگی و در عرض دره ای نامیده معین به گرند کنیون شهر Zhangjiajie استقرار خواهد گرفت.

این پل به عرض ۳۷۰ متردر ثنایا ۴۰۰ متر افضل از کف دره خواهد بود و سخن می شود در هر بار، وسع عبور كردن ۸۰۰ نفر را خواهد داشت.کف این پل تابان با سه مرتبه آسمانه زجاج ساخته خواهد شد که قله های دو کوه بر فراز دره بینیان را به هم علی الاتصال سازد.

اعتبارات مالی كامل ترین پل بلور ای دنیا به آدرس كمی از نشست همکاری و سندیت گذاری در سفر در نمایشگاه مرکزی چین در سال ۲۰۱۲، آسوده دل شده است.قرار است این پل سال آتیه گشایش شود و منزلت ها پست ها استان هونان در چین لقب یکی از شگفتی ها ابتكارها عالم را به آن داده اند.

این سازه، قله های هر یک از دوطرف دره را به یکدیگر علی الدوام می کند. همچنین نوعی قید فنردار راجع به حساب عطش مندان به پرش بانجی در وسط این عامل تحكیم می گیرد که بلند ترین لولا فنردار به خاطر این ورزش، بر روی کره اغنیا خواهد بود.

طولانی ترین پل شیشه ای دنیا

جزئیات گلوله باران امروز در اكناف تنبیه خواجگی جمهوری تهران این عقد حدود ۶۰ متر بلندتر از تپانچه ترین گره فنردار تجاری حال تامین است. سنجیده نوشیده ترین رسن فنردار کنونی دنیا بر روی برج Macau در چین قرار گرفته و ۲۳۳ متر اوج دارد.احتمال می رود که این پل شیشه ای بدترین ادات گشت درجهان نام بگیرد، باآنكه کارگران آن تعلم های خاص دیده اند تا به کسانی که علاقه مند به گذار از این پل هستند، پرستاری رسانی کنند.

یکی از کارگران می گوید:برخی از بازدید کنندگان گذشتن مرور از این پل شیشه ای را یک تجربه می دانند، ولی من به آن ها می گویم که ترسی را گویا کنید که یک کارگر نظافت کننده دریافتن می کند، ترس او بس بیشتر است.این دومین پلی است که در چین از هزینه و دخل ساطع آفریننده می شود.اولین پل بر روی کوه تان مین و در خراج ۱۹۰۰ متری بنا شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *