اصلی ترین مصالح ساختمانی

شهر بتن ارائه دهنده ی مصالح ساختمانی

امروزه با پیشرفت علم شاهد روی کار آمدن مصالح و ابزارهای جدیدی در تمامی جوامع هستیم. صنعت ساختمان سازی از جمله صنایع تاثیرپذیر از پیشرفت است و طی سالهای اخیر شاهد نبوغ فکری دانشمندان در این زمینه نیز بوده ایم. امروزه مصالح ساختمانی قدیمی منسوخ شده و جای خود را به مصالح ساختمانی به روز بخشیده اند و مصالح نوین ساختمانی هم شرایط بهتری برای ساخت و ساز ایجاد کرده و هم می توانند سرعت عمل ساخت را به صورت چشمگیری افزایش دهند. اما چه مصالحی برای ساخت ساختمان مناسب هستند؟ مصالح ساختمانی به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و مراکز متعددی اقدام به تولید آنها نموده اند. هریک از مراکز تولید کننده این مصالح ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و به همین دلیل باید در انتخاب مرکز خرید نهایت دقت را داشته باشید. اغلب مصالح ساختمانی از ترکیب سیمان و مواد دیگر ساخته می شوند که البته نوع ترکیبات متفاوت آن باعث پدید آمدن نمونه های متفاوتی شده است. در این مطلب می خواهیم نگاهی کلی به دو نوع مصالح مختلف سیمانی داشته و قیمت آنها به خصوص قیمت سیمان را مورد بررسی قرار دهیم. کارشناسان شهر بتن به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه خدمات ۲۴ ساعته پشتیبانی نموده اند و می توانید بهترین و کارامد ترین راهنمایی ها را از آنها دریافت نمایید.

 

 

خرید از شهر بتن

 

خرید از شهر بتن

شما می توانید از شهر بتن انواع اقسام محصولات ساختمانی را خریداری نمایید. مسئولین شهربتن با گردهم آوردن کادری مجرب، محصولاتی با کیفیت بالا به فروش گذاشته و توانسته نام خود را در میان بهترین های این زمینه به ثبت برساند. خرید از شهر بتن بسیار ساده بوده و می توانید در عرض چند دقیقه خرید خود را به انجام برسانید. امکان بررسی مشخصات دقیق هریک از محصولات و در نهایت انتخاب بهترین مورد نیز وجود خواهد داشت و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را نیز از کارشناسان حرفه ای دریافت نمایید. خدمات پشتیبانی شهربتن به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات است. پیشنهاد ما به شما بررسی قیمت سیمان پاکتی و قیمت بورس سیمان است.

 

 

 

بلوک سیمانی

کلیه بلوک های ساختمانی از سیمان تولید می شوند و البته این بلوک ها نیز انواع متغیری داشته و از جنبه های بسیاری به انواع مختلف دسته بندی می شوند. در حالت کلی بلوک های سیمانی به ۳ نوع: سنگین، نیمه سنگین و سبک دسته بندی خواهند شد که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی دارند. بلوک های سیمانی در انواع مختلف تولید شده اند پس طبیعتا قیمت بلوک سیمانی با توجه به قیمت سیمان نسبت به یکدیگر متفاوت خواهد بود. به نظر شما کدامیک از انواع بلوک سیمانی برای ساختمان سازی مناسب است؟ پاسخ به این سوال بسیار دشوار است و در حقیقت پاسخی برای آن وجود ندارد چرا که هریک از بلوک ها بستگی به شرایط محل و ویژگی هایی که دارند برای منطقه خاصی مناسب خواهند بود. دلیل تمایز بلوک های سیمانی، مقدار مواد اولیه ای است که در هر کدام از این بلوک سبک مورد استفاده قرار گرفته است. بلوک های سیمانی برخی با قالب گیری و برخی با استفاده از دستگاه های خاص تولید می شوند و شهربتن با تجربه ای که در تولید این محصولات دارد می تواند بهترین بلوک ها را در اختیارتان قرار دهد.

 

 

قیمت بلوک سبک

 

قیمت بلوک سبک

قیمت بلوک سبک از جمله مهمترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. بلوک های سبک به دلیل انواع مختلفی که دارند قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت و نمی توان رقم خاصی برای تمامی انواع این محصول در نظر گرفت. بلوک سبک در مقایسه با سایر انواع بلوک ها میزان قیمت بالاتری خواهد داشت اما ویژگی های منحصر به فرد آن باعث شده که بلوک سبک با توجه به ویژگی هایش قیمت معقولی داشته باشد. بلوک سبک در اندازه های مختلف ساخته شده و طبیعتا اندازه بزرگ بلوک های سبک میزان قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. بلوک های سبک در حالت کلی به دو نوع توپر و توخالی دسته بندی می شوند که نمونه های تو خالی آن هم سبک تر بوده و هم میزان قیمت پایین تری خواهند داشت اما بلوک های توپر میزان قیمت بالاتری دارند. قیمت بلوک سبک بستگی به نوع مواد اولیه آن نیز خواهد داشت و هرچه از مواد اولیه باکیفیت تری استفاده شود قطعا قیمت بالاتری نیز برای محصولات در نظر گرفته می شود.

 

 

بلوک لیکا

بلوک لیکا از جمله بلوک های سبک به شمار می رود که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. این بلوک ها در انواع توپر و توخالی عرضه شده اند و اصلی ترین دلیلی که باعث سبک بودن آن شده است را می توان مواد اولیه مورد استفاده در آن دانست. قیمت بلوک لیکا با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن و قیمت سیمان مناسب می باشد. بلوک های لیکا دارای دو نوع ترکیب پوکه معدنی یا نوعی محصول صنعتی هستند که این مواد باعث سبکتر شدن وزن آن شده است. اما بلوک های لیکا به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده اند و از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به وزن سبک اشاره کرد که این امر باعث کاهش چشمگیر وزن ساختمان شده و خطرات ناشی از زلزله را به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد. بلوک لیکا در انواع اندازه های مختلف به بازار عرضه شده و نمونه های ضخیم آن برای دیوارهای خارجی استفاده می شوند. بلوک لیکا همچنین عایق حرارتی و صوتی نیز هست و به همین دلیل در صورت استفاده از این بلوک ها دیگر نیازی به عایق های صوتی و حرارتی نخواهد بود.

قیمت بلوک لیکا

 

قیمت بلوک لیکا

قیمت بلوک لیکا سوال بسیاری است و دلیل آن را می توان محبوبیت این نوع بلوک ها دانست. بلوک لیکا به دلیل مواد اولیه مرغوبی که دارد از ورود هرگونه حشره موذی نیز جلوگیری خواهد کرد و می توان در هر محلی از آن استفاده کرد. قیمت بلوک لیکا نیز با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد مناسب بوده و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. یکی از اصلی ترین مواردی که سبب تعیین میزان قیمت بلوک لیکا می شود، کیفیت آن است. میزان مواد اولیه نقش حیاتی در مقاومت و همچنین دوام بلوک لیکا خواهد داشت و باید حتما این نوع بلوک ها را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از کیفیت بلوک اطمینان داشته باشید. شهربتن به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین و باکیفیت ترین بلوک ها نموده است و چنانچه از طریق این شرکت نسبت به خرید بلوک اقدام کرده باشید هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. برای مشاهده قیمت دقیق و مشخصات محصول مورد نظر خود نیز می توانید به وب سایت اینترنتی شرکت مراجعه کنید.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *